مستر گوگل

ساخت اکانت پی پال

افتتاح حساب پرسونال و بیزینس ( پی پال )

ساخت اکانت پی پال

‌ ‌

حساب پرسونال پی پال چیست ؟

حساب پرسونال یا اکانت شخصی پی پال یکی از انواع حساب پی پال است که برای خرید از سایت های خارجی و انتقال ارز به کشورهای مختلف در کوتاه‌ترین زمان ممکن استفاده می‌شود.

معمولاً بسیاری از افراد در سطح جهان از این حساب برای انجام امور ارزی خود استفاده می‌کنند چرا که علاوه بر امنیت بالا در کوتاه‌ترین زمان ممکن تراکنش‌های مالی با استفاده از آن انجام می‌گردد.

مهم‌ترین نکته‌ای که در رابطه با حساب پرسونال پی پال باید مد نظر داشته باشید این است که از این نوع حساب تنها برای خرید اینترنتی می‌توانید استفاده کنید نه فروش اینترنتی!

به عبارت دیگر در صورتی که می‌خواهید از پی پال به عنوان درگاه پرداخت در سایت استفاده کنید، باید از حساب بیزینسی یا پریمیر استفاده نمایید!

چرا که در غیر این صورت تراکنش‌های انجام شده با حساب شما مورد حمایت توسط قوانین مربوط به فروشندگان قرار نمی‌گیرد.

‌‌ ‌‌

افتتاح حساب پرسونال پی پال وریفای شده

با توجه به تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، امکان افتتاح حساب پی پال به صورت شخصی برای افرادی که در ایران زندگی می‌کنند وجود ندارد. چرا که به محض تشخیص آی پی ایران و یا هر اطلاعات دیگری که مربوط به کشور ایران باشد، دسترسی شما به حساب مسدود می‌شود.

از طرف دیگر وریفای نکردن حساب علاوه بر این که موجب امن نبودن موجودی حساب شما می‌شود بلکه دسترسی به امکانات متنوع حساب را برای شما محدود می‌کند.

به عبارت دیگر در صورتی که حساب شما وریفای نشده باشد قادر به انتقال ارز و … نخواهید بود!

پس برای افتتاح حساب پی پال، از نوع پرسونال می‌توانید این محصول را از مستر گوگل خریداری کنید .

 

انجام سفارش بین ۱ الی ۵ روز کاری

ساخت اکانت پی پال

‌‌ ‌‌

‌‌ ‌‌

حساب بیزینس (Bussines) پی پال چیست؟

این حساب علاوه بر امکانات پرسونال، دارای یکسری امکانات منحصر‌به‌فرد است که برای صاحبان کسب‌وکارهای متوسط و بزرگ مناسب است.

امکان دسترسی بیش از ۲۰۰ نفر به حساب پی پال بیزینس، ویژگی منحصر به فردی است که کمک زیادی به کسب‌ و کارهای آنلاین می‌کند.

نبود این ویژگی در حساب پرسونال با نام، به معنای محدودیت ارسال پیام بیشتر از یک پروتکل یا آی‌پی (Server Message Block Protocol)، شناخته شده است.

حساب کاربری بیزینس همانند حساب های افراد حقیقی به شما این امکان را می دهد تا در یک محیط امن و مطمئن بتوانید تمامی پرداخت های آنلاین خود را انجام دهید. همان طور که گفته شد پرداخت های حساب کاربری بیزینسی در مقایسه با زمان افتتاح حساب پی پال به صورت شخصی کمتر است. معمولا حساب تجاری برای کسب و کار ها و نهاد ها مورد استفاده قرار می گیرد زیرا به شما این امکان را می دهد تا تحت عنوان یک شرکت حقوقی و با نام تجاری آن نسبت به ارائه و یا دریافت خدمات اقدام نمایید.

به عنوان مثال شما در وب سایت های خود امکان ارسال و دریافت تراکنش های مالی بین ۲۰۳ کشور جهان را دارا خواهید بود که این حجم در نوع خودش بی نظیر است. همان طور که می دانید یکی از انواع کارت های اعتباری معتبر در جهان نیز، کارت اعتباری تجاری یا بیزینسی است که به شما این امکان را می دهد تا برای شرکت های حقوقی خود از آن استفاده کنید. اما یکی دیگر از امکانات حساب کاربری تجاری و بیزینس پی پال این است که شما می توانید از طریق کارت ها و مستر کارت های تجاری و بیزینسی به مبالغ حساب paypal خود دسترسی داشته باشید.

ویژگی های حساب بیزینس پی پال فول وریفای :

*ارائه درگاه پرداخت درگاه روی وبسایت شما

*تأیید کارت شناسایی،تأیید پاسپورت،،تأیید قبض خدماتی

*تأیید شماره تلفن،تأیید حساب بانکی

*ارائه کلیه مدارک هنگام ارائه حساب

* کمک به رفع لیمیت حساب در صورت لیمیت شدن
(این مورد فقط ویژگی اکانت می باشد و نه تضمین)

*ارائه حساب بانکی متصل

 

گاهی ممکن است به این موضوع فکر کنید که افتتاح حساب پی پال تجاری و شخصی پی پال کاملا در دو دنیای متفاوت انجام خواهد شد اما این موضوع درست نیست، زیرا شما در یک بستر مالی و خدمات دهی از امکانات پی پال استفاده خواهید کرد و تنها تفاوت موجود در امکانات بیشتری است که حساب بیزینس و تجاری برای شما مهیا می کند. شایان ذکر است از قسمت قوانین ، مقررات سفارش اکانت پی پل را مطالعه فرمایید .

 

انجام سفارش بین ۱ الی ۵ روز کاری

ساخت اکانت پی پال

 

مستر گوگل – پیشرو در خدمات